Wednesday 12 December 2012

friend :')

Dear blog, today I'm so happy. So so happy. Hehe guess what? Me and the Mr X dah berbaik !!! Heee . Long time kitorang tak bertegur but 3 days ago he mintak maaf. I pun terkejut. Hmmm lama jugak I fikir nak maafkan dia or not. Actually I'm not 'dendam' person. So I maafkan je. Hmmmm I know that masa kitorang gaduh I pernah ckp 'I never forgive him' but dia dah mintak maafkan ? Lagi pun dulu tengah marah ! Mmg lah ckp mcm tu :p hehe for me, past is past. even now ada org ckp macam2 pasal kitorang . Examples like 'dulu gaduh besar sampai maki2 now dah berbaik, pelik nyaaa' . haih peduli lah apa org nak ckp. Bukannya dia punya kawan --' as long as kita tau apa yg kita buat ni is the right things. everybody have to get a second chance :) and nabi ampun kan umat . Tak kan lah kita tak boleh nak maafkan our friends kan ? This is simple. So tak payah nak besar2 kan lagi problem. Hmmm now, me and Mr x dah baik mcm biasa. I'm so happy for it :D to all of u guys yg ada kawan yg nak mintak maaf , just forgive them. Alright ? Hehe that's all . Byee :*

Love,
zz

No comments:

Post a Comment